Kasutustingimused

[Viimati uuendatud 24.01.2024.a.]

1. Teave veebipoe omaniku ja müüja kohta

Veebipoe Belectric asukohaga www.belectric.ee (edaspidi: Veebipood) omanik ja Veebipoes müüdavate kaupade müüja on B ELECTRIC OÜ (registrikood 16242975), asukohaga Mere pst 4, 10111, Tallinn, Harju maakond, Eesti (edaspidi Müüja).

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

2.1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
2.2. Enne Veebipoest kauba tellimist palume ostjal Tingimused tähelepanelikult läbi lugeda ja veenduda, et ostja on neist õigesti aru saanud (küsimuste korral palume võtta ühendist e-kirja teel info(at)belectric.ee või telefonil +372  6 602 210). Kauba tellimise eeldusena kohustub ostja enne tellimuse kinnitamist kinnitama, et ta on nõus Tingimuste ning Privaatsuspoliitikaga.
2.3. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud kaupade juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, kui pole märgitud teisiti. Kõikide veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
2.4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel enne tellimuse kinnitamist.
2.5. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
2.6. 2.6. Müügileping ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, kui ostja on Veebipoes lisanud kaubad ostukorvi, tutvunud e-poe Müügitingimustega, märkinud ära ostja nime (füüsiliste isikute puhul ees- ja perekonnanime, juriidiliste isikute puhul registrijärgse nime), kontakt andmed, kohale toimetamise aadressi ja tarneviisi, valinud makseviisi ning tasunud tellimuse eest.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud kaubad Veebipoes ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kaupade kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile lõplik tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
• Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay
• Eesti „maksa hiljem“-lahendused: Indivy, Indivy 3, Liisi ID
• Visa/Mastercard kaardimaksed
• Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
• Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Citadele ja Luminor
• Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor
3.2. NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.3. Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.4. Müüja on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed isikuandmete volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3.5. Peale tellimuse esitamist ja tasumist saadab Müüja ostjale tellimuse kättesaamist kinnitava e-kiri ja/või mobiilsõnumi.
3.6. Kui Kaup on üle antud postiteenuse osutajale (olenevalt ostja valitud tarneviisist), saadab Müüja ostjale vatsava e-kirja ja/või mobiilsõnumi.
3.7. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitab Müüja sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastab tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kauba kohaletoimetamine

4.1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Läti ja Leedu.
4.2. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
• OMNIVA PAKIAUTOMAAT
• SMARTPOST PAKIAUTOMAAT
• DPD PAKIAUTOMAAT
• POSTKONTOR
• KULLER
4.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
4.4. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. 
4.5. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 21 kalendripäeva jooksul.

5. Taganemisõigus

5.1. Pärast tellitud kaupade kättesaamist on füüsilisest isikust ostjal (tarbijal) õigus ilma põhjust avaldamata e-poes sõlmitud müügilepingust taganeda ja kaup Müüjale tagastada 14 päeva jooksul. Nimetatud tähtaeg hakkab kulgema päevast, millal ostja või ostja nimetatud kolmas isik (välja arvatud kauba vedaja), on saanud kauba või – mitmest esemest koosneva kauba tellimisel – viimase eseme füüsiliselt enda valdusse.
5.2. Eelmises punktis nimetatud taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või füüsilisest isikust ettevõtja.
5.3. NB! Ostjal ei ole lepingust taganemise õigust võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud kaupade ja teenuste ostmisel.
5.4. Eelnimetatud 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.5. Kui lepingust taganemise korral Müüjale tagastatud kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada ostjale tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.6. Kauba tagastamiseks tuleb ostjal esitada Müüjale Veebipoest ostetud kauba müügilepingust taganemise avaldus, ning saata see e-postiaadressile info(at)belectric.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.7. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või puudustega kaup).
5.8. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud tähtaja jooksul kauba Müüjale tagastamiseks üle andnud kauba vedajale.
5.9. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates tagastatava kauba saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.10. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
5.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.12. Ostjal on kõigil juhtudel seadusest tulenevad õigused, mis tekivad lepingule mittevastava kauba ostmisel. Tingimuste punktis 5 sätestatud tagastamisreeglid ei mõjuta selliste ostja õiguste kehtimist.
5.13. Müüjal on õigus taganeda sõlmitud kauba müügilepingust ning nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus

6.1. Müüja vastutab ostjale Veebipoes müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba ostjale üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksulalates kauba üleandmisest ostjale. Sellest ühe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba ostjale üleandmise ajal.
6.2. Ostjal on õigus kaubal puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile info(at)belectric.ee .
6.3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, siis parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Garantii

7.1. Mõnedele Veebipoes müüdavatele kaupadele võib kehtida müüja või tootja garantii. Sellisel juhul on vastav märge nähtav Veebipoes kauba juures ning teave garantii tingimuste kohta toodud kaubale lisatud garantiidokumendis.

8. Müüja õigus muuta Tingimusi

8.1. Müüjal on õigus igal ajahetkel Tingimusi muuta. Kauba tellimisel kohaldatakse igakordselt tellimuse esitamise ajal kehtinud Müügitingimuste redaktsiooni. Ostja tellimuse esitamise ajal kehtinud Tingimuste versioon, mis saadeti ostjale koos tellimuse kinnitusega, kehtib enne uute tingimuste jõustumist esitatud ja lõpetamata tellimustele.
8.2. Igakordsel Tingimuste või Privaatsuspoliitika muutmisel avaldab müüja klientide teavitamiseks vastava teate Veebipoe veebilehel, samuti teavitades ostjat sellest e-kirja teel, kui ostja on andnud nõusoleku saada müüjalt e-kirja teel teavitusi.

9. Isikuandmete töötlemine

Müüja töötleb ostja isikuandmeid, juhindudes Privaatsuspoliitikast.8.2. Igakordsel Tingimuste või Privaatsuspoliitika muutmisel avaldab müüja klientide teavitamiseks vastava teate Veebipoe veebilehel, samuti teavitades ostjat sellest e-kirja teel, kui ostja on andnud nõusoleku saada müüjalt e-kirja teel teavitusi.

10. Vaidluste lahendamine

10.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-postiaadressile info(at)belectric.ee.
10.2. Kui ostja ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste Komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.

Shopping cart
Shop
Wishlist
0 items Cart
My account