Millised pistikud on elektriautode jaoks?

Euroopa Parlamendi seaduseelnõus on märgitud, et tüüp 2 on Euroopa laadimisinfrastruktuuride standard alates 2014. aasta aprillist. Sellegi poolest on endiselt palju erinevaid elektrisõidukite pistikuid, millest tuleb olla teeadlik.

Allpool selgitame neid, alustades kõige tavalisemast, et saaksite ühendada Type 2 pesaga laadimisjaam oma sõidukiga, mis on varustatud 1. tüüpi pistikuga.

Tüüp 2 pistik

Kolmefaasilise pistiku esmane jaotuspiirkond on Euroopa ja seda peetakse standardmudeliks eraruumides, kus laadimisvõimsus on kuni 22 kW.

Enamik avalikke laadimisjaamu on varustatud ka 2. tüüpi pistikupesaga. Laadimisvõimsus on seal kuni 43 kW. Selle pistikuga saab kasutada kõiki meie režiimi 3 laadimiskaableid.

Tüüp 2 pistik

Kolmefaasilise pistiku esmane jaotuspiirkond on Euroopa ja seda peetakse standardmudeliks eraruumides, kus laadimisvõimsus on kuni 22 kW.

Enamik avalikke laadimisjaamu on varustatud ka 2. tüüpi pistikupesaga. Laadimisvõimsus on seal kuni 43 kW. Selle pistikuga saab kasutada kõiki meie režiimi 3 laadimiskaableid.

CCS VÕI

Kombineeritud
pistikud

CCS-pistik on 2. tüüpi pistiku täiustatud versioon, mille põhikontaktide alla on paigutatud kaks lisatoitekontakti kiirlaadimiseks. See pistik toetab vahelduv- ja alalisvoolu laadimisvõimsust kuni 170 kW ja seda kasutatakse tavaliselt avalikes kiirlaadimisjaamades.
 

Tesla ülelaadur

Tesla kasutab oma suprchargerte jaoks tüüp 2 pistiku modifitseeritud versiooni. See võimaldab neil laadida Tesla mudeleid 30 minuti jooksul 80%-ni.

Tesla suprchargerid pole praegu Balti riikides saadaval, kuid Teslat saab laadida Mobile Connectori või Type 2 pistikuga laadijaga.

Tesla ülelaadur

Tesla kasutab oma suprchargerte jaoks tüüp 2 pistiku modifitseeritud versiooni. See võimaldab neil laadida Tesla mudeleid 30 minuti jooksul 80%-ni.

Tesla suprchargerid pole praegu Balti riikides saadaval, kuid Teslat saab laadida Mobile Connectori või Type 2 pistikuga laadijaga.

Tüüp 1 pistik

1. tüüpi pistik on ühefaasiline pistik, mis võimaldab laadida kuni 7,4 kW võimsust. Seda pärandpistikut kasutatakse peamiselt Aasia piirkonna automudelites ja see on Euroopas haruldane,

CHAdeMO pistik

See kiirlaadimissüsteem töötati välja Jaapanis ja võimaldas vastavates avalikes laadimisjaamades laadida kuni 50 kW. Järgmised tootjad pakuvad CHAdeMO pistikuga ühilduvaid elektriautosid: Citroën, Honda, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Tesla (adapteriga) ja Toyota.

CHAdeMO pistik

See kiirlaadimissüsteem töötati välja Jaapanis ja võimaldas vastavates avalikes laadimisjaamades laadida kuni 50 kW. Järgmised tootjad pakuvad CHAdeMO pistikuga ühilduvaid elektriautosid: Citroën, Honda, Kia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Subaru, Tesla (adapteriga) ja Toyota.

Shopping cart
Shop
Wishlist
0 items Cart
My account