Elektriautode laadimiskaableid kasutatakse elektrisõidukite laadimisseadmete ja laadimisinfrastruktuuri ühendamiseks, et edastada võimsust elektrisõidukitele ning need on varustatud teatud hulga signaaliliinide, juhtliinide, toite lisaliinidega jne, et tagada kogu laadimisprotsessi täpne juhtimine ja ohutu töö.
Laadimiskaableid kasutatakse tavaliselt laadimisjaamades, parklates, hotellides, kogukondades, garaažides ja muudes piirkondades. Kaasaskantavaid laadimiskaableid saab paigutada autosse.
Autotootja tarnib Mode 2 laadimiskaablit, et ühendada see tavalise kodupistikupesaga. Sõiduki ja laadimispordi vaheline side toimub auto laadimismooduli kaudu, mis on ühendatud läbi selle kaabli kosupistikuga..
Täiustatud versioon on Mode 2 laadimiskaabel, millel on pistik CEE tööstuslike pistikupesade jaoks, näiteks Juiced. See võimaldab teil laadida elektriauto olenevalt CEE pistiku tüübist lühikese ajaga kuni 22 kW täis.
Autotootja tarnib Mode 2 laadimiskaablit, et ühendada see tavalise kodupistikupesaga. Sõiduki ja laadimispordi vaheline side toimub auto laadimismooduli kaudu, mis on ühendatud läbi selle kaabli kosupistikuga..
Täiustatud versioon on Mode 2 laadimiskaabel, millel on pistik CEE tööstuslike pistikupesade jaoks, näiteks Juiced. See võimaldab teil laadida elektriauto olenevalt CEE pistiku tüübist lühikese ajaga kuni 22 kW täis.
Mode 3 laadimiskaabel on laadimisjaama ja elektriauto vaheline ühenduskaabel. Euroopas on tüüp 2 pistik seatud standardseks, et elektriautosid saaks laadida 1. ja 2. tüüpi pistikutega,
Elektriauto laadimiseks on vaja kas režiimi 3 laadimiskaablit tüübist 2 kuni tüübini 2 (nt BMW i3 jaoks) või režiimi 3 laadimiskaablit tüübist 2 kuni tüübini 1 (nt Nissan Leaf gen 1 jaoks).
AINULT PARIM KVALITEET
Meie poest leiad ainult parima kvaliteediga laadimiskaableid, millel on unikaalsed omadused ja mida teistest kauplustest ei leia.
Tasuta transport alates 90€
Laos olemas, kohaletoimetamine võtab 2-6 tööpäeva