KKK
Käsitlesime seda teemat täielikult ühes oma artiklis. Siin on link
Kodustesse pistikupesadesse ühendatavate mobiililaadijate jaoks pole elektrikut vaja. Saate ühendada selle sobivasse pistikupessa ja alustada laadimist.
Püsipaigutatud laadijate jaoks on vaja elektrikut, sest need peaks hoone elektrisüsteemiga ühendama sertifitseeritud spetsialist.
Ilmastikukaitse on alati eelis;
- IP55 tolmu- ja veekaitsega laadija võib töötada kuni +40°C temperatuuril.
- Laadijat on soovitatav kaitsta otsese päikesevalguse eest.
Märkus: Ainult vertikaalne laadija paigutus on vastuvõetav. Vastasel juhul on oht, et laadija 2. tüüpi pistikupessa sisse satub vesi.
IP (International Protection) määratleb elektriseadmete kaitse erinevate keskkonnatingimuste korral. Näiteks võõrkehade (nt tolm) ja vee sattumine. Laadija sobib püsivaks välistingimustes kasutamiseks kaitseklassiga IP54 või IP55. Seade on kaitstud pritsmevee eest ja talub tugevat vihmasadu.
Dünaamiline koormuse tasakaalustamine on teie laadija valikuline funktsioon, mis võimaldab laadijal automaatselt kohandada teie hetkeseisu energiakasutuse, et see ei ületaks kunagi ohutut maksimumi ja ei koormaks teie kodu vooluahelat üle.
A-tüüpi RCD-d, mida tavaliselt kasutatakse hoonetes, kaitsevad sinusoidsete ja pulseerivate rikkevoolude eest. Kuid mõnede elektrisõidukite sisseehitatud laadijate (nt Renault ZOE) konstruktsiooni tõttu võivad tekkida ka alalisvoolu vead. Seetõttu on vaja täiendavat alalisvoolu rikkekaitset hoone poolel või laadimisjaamas B-tüüpi RCD või RCD kaitsemoodulina. Laadijasse integreeritud RCD kaitsemoodul lülitab auto tekitatud rikkevoolu korral laadimisjaama välja ja tagab seeläbi võimalikult kõrge turvalisuse taseme. Seetõttu on hoone poolel nõutav ainult A-tüüpi RCD, välja arvatud juhul, kui kohalikud eeskirjad sellest kõrvale kalduvad.
Ei, meie laadijad on hooldusvabad.
Lõppkliendid saavad oma garantiiõigusi nõuda kuni 2 aastat.
Juurdepääsu laadimisjaamale saab RFID-funktsiooni abil piirata ja isikupärastada. See tähendab, et keegi ei saa ilma loata laadimisprotsessi alustada. Lisaks saab kõiki laadimisprotsesse salvestada kuni 10 kontole. RFID võimaldab autoriseerida ja hinnata erinevate kasutajate tasusid ning eksportida need Excel faili. Vaikimisi saate laadida ka ilma RFID-volituseta. Seda saab muuta vastaval vajadusele.
Sõiduk tuleb esmalt ühendada laadimisjaamaga. Kui laadimisjaam ei ole seadistatud tasuta laadimisele, peate laadimisprotsessi alustamiseks volitama end RFID-kaardi või rakenduse kaudu.
Ei, IEC 62196-2 näeb ohutuse huvides ette, et laadimise ajal peab pistik olema lukustatud laadimispesasse nii infrastruktuuri kui ka sõiduki poolel.
Mitme laadimisjaamaga majapidamise kohta (võrguühenduse kohta) on koormuse tasakaalustamine hädavajalik. Mitme elektrisõiduki samaaegsel laadimisel on tavalised koduühendused ülekoormatud. Koormuse tasakaalustamise abil suhtlevad laadijad omavahel. See tagab tõhusa ja ohutu elektrijaotuse.
Kui teie tellimus on meie laost lahkunud, saate e-posti teel jälgimisnumbri, mis võimaldab teil kontrollida tarne olekut.
Kui laadijat ei kasutata, on täiesti okei seadet pühkida veega niisutatud lapiga. Palun ärge puhastage laadijat kõrgsurvepesuriga ega jooksva vee all, et vältida kahjustusi
Vastavalt standardile VDE0100-722:2016 peab iga ühenduspunkt olema kaitstud oma, vähemalt A-tüüpi rikkevoolukaitseseadmega, mille nimidiferentsiaalvool ei ületa 30 mA. Pistikupesade või sõidukite liitmikega laadimisjaamad peavad olema kaitstud ka alalisvoolu jääkvoolude eest.
ALUSTAMA?
EV-laadija paigaldamine muutus just lihtsamaks
Lisage paigaldus kohe kassas ja veenduge, et laadija paigaldatakse kiiresti ja ohutult, ilma varjatud tasudeta.